Services

Hos Convey får du ikke en enkeltstående service, men et partnerskab der optimerer dine digitale aktiviteter.
Vores services dækker hele forløbet i et digitalt projekt - fra strategi og implementering til den daglige drift.

1Digital Strategi
1.1Rådgivning
1.2Workshops
2Udvikling
2.1Professionel WordPress
2.2B2B webshop
2.3Webapplikationer
2.4Mobilapplikationer
3Business Intelligence
3.1Business Intelligence
3.2Google Analytics
4B2B-markedsføring
4.1Mere relevant trafik
4.2Flere konverteringer
4.3Relationsopbygning
4.4Automatisering
Forretningsudvikling

Digital Strategi

En klar digital strategi understøtter din virksomheds forretningsmæssige mål. Vi hjælper med at kortlægge din virksomheds digitale udfordringer og potentiale i hele værdikæden - fra drift til salg, marketing og kunderservice.

Rådgivning

  • Gør brug af vores opdaterede digitale viden
  • Få hjælp til at navigere din virksomhed gennem digitale problemer
  • Inspiration til dine ansattes digitale arbejde

Workshops

  • Forstå din forretnings digitale muligheder på få timer
  • Nye perspektiver gennem relevante cases
  • Få en holistisk tankegang vedrørende digital transformation

Rådgivning

Mange virksomheder har gode kompetencer in-house til at eksekvere, men mangler blot inspiration og sparring inden for Digital Transformation og de underliggende områder - hvilket også er en omkostningseffektiv måde at holde sig opdateret på.

Vi har altid fokus på at skabe mest muligt værdi for vores kunder, og derfor tilbyder vi også rådgivning i lille og stor skala.

Digital Transformation

Overordnet set er vores mission og kompetencer inden for Digital Transformation - at flytte virksomheder ind i den digitale tidsalder. Dette gøres med henblik på at skabe rammerne for en mere effektiv organisation, der desuden også får bedre vækstmuligheder.

Det andet fokusområde er på virksomhedernes kunder, der skal interagere med virksomheden på en ny måde som følge af digitaliseringen.

Det er vigtigt, at der både er styr på det tekniske, og at ledelsen er indstillet på at gennemgå en transformation. Vi hjælper med alle aspekterne, da vi har både forretningsforståelsen og de tekniske kompetencer.

Inden for digital transformation arbejder vi med vores kernekompetenceområder, der alle spiller en vigtig rolle i nutidens organisationer, som ønsker at høste fordelene ved at blive digitale.

Digital strategi

En digital strategi har til formål at klarlægge, hvordan en virksomheds digitale tilstedeværelse skal gribes an. Den er kritisk for at skabe en sammenhængende og effektiv indsats på det digitale domæne, og den er desuden et krav for alle moderne virksomheder.

Hvad er digital strategi?

Inden for digital strategi er der tale om, hvilke kanaler der skal fokuseres på, hvor skal trafikken føres hen, og hvad er formålet i sidste ende. Derudover arbejdes der med målepunkter, så det er nemt at se, om strategien er effektiv.

Når vi udarbejder digitale strategier, er der altid et ønske om at omfavne så meget af den digitale og analoge rejse, som kunden gennemgår. Dette giver den mest sammenhængende oplevelse, hvilket gavner både kunden og din virksomhed.

Fremgangsmåde

Vi har udarbejdet vores eget framework for, hvordan vi skaber den bedste digitale strategi. Herigennem er vi sikre på, at alle relevante områder bliver afdækket, og de mest værdiskabende aktiviteter bliver identificeret og iværksat.

Vil du høre mere?

Kontakt os uforpligtende for en samtale eller et møde

Workshops

Få inspiration til din virksomheds digitale udvikling gennem relevante cases og opdateret digital viden. Vi inddrager egen ekspertise og viden, cases fra jeres branche og slutteligt inddrager vi nøglepersoner i jeres organisationen for at fastslå jeres digitale udviklingsretning.

Hvor har i det største uudnyttede potentiale? Hvordan kan I optimere eksisterende processer? Hvad er de næste trin for at imødekomme disse muligheder?

Workshop for 4-8 personer.

Hør mere om vores workshops

Løsninger

Udvikling

Dine unikke behov er altid i fokus, når vi udvikler. Vi arbejder udelukkende med de bedste open source-systemer på et højt og forretningstilpasset niveau. Derudover udvikler vi forretningsspecifikke cloud-baserede platforme.

Professionel WordPress

  • WordPress-løsninger til professionelle virksomheder
  • Lynhurtige og stabile hjemmesider
  • Skræddersyet til jeres forretningsstrategi

B2B webshop

  • Udviklet i stor open-source platform til e-commerce
  • Kraftigt maskineri med mange muligheder for at skræddersy
  • Mulighed for at integrere med din virksomheds øvrige platforme

Webapplikationer

  • Skræddersyet uden overflødige features
  • Brug af gængse programmeringssprog for nemmere videreudvikling
  • Kan integreres med dine andre digitale platforme

Mobilapplikationer

  • Hybridapps der kører på alle enheder
  • Lavere udviklingsomkostninger end traditionelle mobilapplikation
  • Gode integrationsmuligheder da applikationerne er webbaserede

Professionel WordPress

Vi har arbejdet med WordPress siden 2006, og derfor har vi en kæmpe teknisk indsigt i platformen, og hvordan den er bygget op.

WordPress er det største CMS-system i verden, og det bruges af både små og kæmpestore virksomheder. WordPress er blevet så populært, da det er veludviklet, og der er mulighed for at tilpasse det i rigtig stor grad.

Ydermere er WordPress en open source-platform, hvilket betyder, at tusindvis af udviklere hjælper med at forbedre og videreudvikle grundsystemet - og det får brugerne helt gratis gavn af.

WordPress til virksomheder

Hver virksomhed har sine egne og unikke mål og processer. Hvis ikke disse medtages i udviklingen af løsningen, er der efterladt et stort potentiale.

Når vi arbejder med WordPress, er det altid skræddersyet med en forretningsorienteret tilgang, hvilket sikrer det størst mulige udbytte. Vi arbejder blandt andet også med plugin- og backend-udvikling, da det giver endnu større muligheder for at skræddersy platformen.

Convey Core

Selv om vi elsker WordPress, har det sine mangler i forhold til den måde, mange arbejder med platformen på i dag. Mange plugins og dårlige temaer kan have begrænsninger, dårlig stabilitet og afhængighed af tredjeparter.

Af de grunde udviklede vi vores eget framework for WordPress: Convey Core.
Alle WP-løsninger, vi udvikler, er med udgangspunkt i Convey Core, og det giver nogle fordele:

  • Lynhurtig hjemmeside
  • Lavere udviklingsomkostninger
  • Høj driftsstabilitet og sikkerhed
  • Fleksibilitet
  • Custom site og template

Vil du gerne høre mere om WordPress?
Så tag fat i os her

B2B webshop

Vi udvikler skræddersyede B2B webshops i Magento og Woocommerce. Magento og Wordpress er to kæmpe open source-systemer, der løbende bliver videreudviklet af udviklere verden over.

Når vi udvikler en ny Magento-platform, finder vi det uhyre vigtigt at overveje, hvilken værdi den skal bringe din virksomhed og jeres kunder. Vi har derfor fokus på, hvordan vi indarbejder jeres processer, kommende vækst, daglige drift og kundeoplevelse.

Lad os snakke om jeres behov!

Webapplikationer

Nogle virksomheder har udfordringer og ønsker, der er meget specifikke, og i nogle tilfælde er den bedste løsning at bygge en platform fra bunden.

Hos Convey har vi erfaring med både små og store forretningsspecifikke systemer, hvor der stort set ingen begrænsninger er.

Vil du høre mere om webapplikationer?

Vi er klar til at snakke

Mobilapplikationer

Mobilen fylder mere og mere - både i vores private liv, men bestemt også i forretningslivet. Den er nem at have med, den er hurtig, og den forbinder os konstant til resten af verden.

Af disse grunde kan der være store forretningsmæssige fordele i at udvikle en skræddersyet mobilapplikation.

Hybrid-applikationer

Det vil ofte være dyrt at få udviklet mobilapplikationer til flere styresystemer. Derfor har vi valgt udelukkende at lave hybrid-applikationer (der kører på både iOS, Android osv.), og der er endda flere fordele!
Eftersom denne type mobilapplikationer er webbaserede, er de også nemmere at integrere med eksisterende platforme, hvilket åbner op for en masse værdifulde muligheder.

Vil du høre mere om hybrid-applikationer?

Vi er klar til at fortælle mere

Tag datadrevne beslutninger

Business Intelligence

Få hurtigt overblik over hele din forretning og tag beslutninger baseret på data i stedet for mavefornemmelse - for færre ressourcer. Vi har erfaring med cloud-baserede BI-platforme, som gør adgangen let tilgængelig for hele organisationen.

Business Intelligence

  • Tag beslutninger baseret på fakta i stedet for tro
  • Få et overblik over de vigtigste elementer i din forretning
  • Forvandl din data til en reel værdi for din virksomhed

Google Analytics

  • Få svar på kritiske spørgsmål om din online tilstedeværelse
  • Forstå din online tilstedeværelse på en overskuelig måde
  • Vi er certificerede i Google Analytics

Business Intelligence

I enhver ambitiøs virksomhed er Business Intelligence et vigtigt element, da det gør virksomheden i stand til at handle på data i stedet for gæt og håb. Hvis det gøres rigtigt, er det en kæmpe mulighed for at få en konkurrencemæssig fordel.

Hvad er BI?

Der har altid eksisteret data. Man har også længe indsamlet, analyseret, italesat og handlet på baggrund af den.

Nu er data blevet lettere tilgængeligt, og det er også blevet muligt at indsamle stadigt større mængder.

Data er dog først værdifuldt, når det rent faktisk bliver udnyttet, og det er denne værdiskabelse, Convey Business Intelligence har til formål at bringe til livs.

Business Intelligence (BI) dækker over indsamling, analyse, præsentation og deling af data. BI er udsprunget af den teknologiske udvikling, der netop gør det muligt at gøre de ovenstående processer nemt, hurtigt og billigt.

Derfor er et BI-system baseret på software, der samler al dataen ét sted. På baggrund af dette er det nødvendigt at integrere forskellige systemer med BI-softwaren. Eksempler på systemer kunne være økonomistyring, lagerstyring, webapplikationer, produktion m.m.

BI-systemet kan både bruges til at bearbejde historisk data, nutids data og lave forecasting-analyser, og samlet set giver det et formidabelt overblik og grundlag for handling.

Hvorfor?

Datamængden vokser dag for dag, hvilket betyder, at der er flere parametre at handle ud fra - såfremt man er i stand til at omsætte denne rådata til værdifulde indsigter.

Hvis du har adgang til disse indsigter, og dine konkurrenter ikke har (eller ikke gør det rigtigt), så opnår du en kæmpe konkurrencemæssig fordel. Både på her og nu, men også på sigt.

Vi har samlet et par gode grunde til at bruge BI:

Nemt overblik

Med et BI-system får du samlet alle dine vigtigste dataindsigter ét sted på en nem og overskuelig måde. Derfor er det slut med at spilde tiden på at trække tal ud manuelt, sætte dem ind i Excel og lave grafer.

Bedre kundeindsigt

Uanset hvad dit produkt er, har du en interesse i at kende dine kunder bedre. Ved at analysere købstendenser, eksterne markedstrends og kundeservicedata kan du opnå indsigt på et helt nyt niveau, der gør dig i stand til at skabe bedre produkter, hurtigere og billigere.

Proces- og salgsindsigt

Din virksomhed er dybt afhængig af jeres processer og løbende salg. Derfor er der en klar fordel i at have et godt overblik og analyseværktøj til at handle ud fra på disse områder. Ved at integrere jeres CRM-system med BI-systemet, kan I sammenkoble data, så I får indsigter på et helt nyt niveau.

Vil du gerne høre mere om BI?

Vi er klar til at snakke med dig

Google Analytics

Bliv klogere på dine kunders færden på dit website - Google Analytics er værktøjet, der giver en formidabel indsigt, og vi hjælper dig med at opsætte de helt rigtige dashboards og rapporter.

Mange bruger Google Analytics til at se hvor mange besøgende, de har haft, eller hvor længe de besøgende har været på siden. Disse parametre kan indikere visse tendenser, men i sig selv er de ikke så interessante for en virksomhed.

Din forretning i fokus

Vi arbejder altid med udgangspunkt i forretningen, og hvordan Google Analytics kan give svar på de spørgsmål, der bliver stillet.

Eksempelvis kan det være interessant at finde ud af, hvad forskellen i adfærd og demografi er mellem kunder, der køber mere end 2 gange om året, og kunder der køber 2 gange eller mindre om året.

Mulighederne er i hvert fald mange, og Google Analytics kan integreres med alle systemer, såfremt de er koblet på internettet.

Hør mere om vores Google Analytics-forløb

Vi har udarbejdet en proces for, hvordan vi bedst implementerer og bruger Google Analytics i netop din virksomhed.

Kontakt os for at høre mere

Få flere kunder

B2B-markedsføring

Vores arbejde er altid fokuseret på at skabe mest muligt værdi for din virksomhed - ved at skabe mere værdi for dine kunder og besøgende. Data er et vigtigt element i vores tilgang, da det giver et objektivt billede af, hvad der virker, og hvad der ikke virker.

Mere relevant trafik

  • Få mere ud af dine markedsføringskroner
  • Gør din hjemmeside til et vigtigt aktiv for virksomheden
  • I fællesskab udarbejder vi den bedste kanalstrategi

Flere konverteringer

  • Gør dine besøgende mere værd
  • Få tilfredse besøgende gennem troværdighed og kommunikation
  • I fællesskab identificerer og løser vi jeres konverteringsproblemer

Relationsopbygning

  • Skab mere værdi for din virksomhed og dine kunder
  • Opbyg tillid og langvarige relationer
  • Vi udarbejder sammen en effektiv relationsstrategi

Automatisering

  • Spar penge og tid på markedsføring
  • Giv dine besøgende en bedre og personlig oplevelse
  • Sammen udarbejder vi en strategi for jeres automatisering

Mere relevant trafik

Det er aldrig et problem at skaffe mere trafik. Udfordringen ligger i at skaffe relevant trafik til en fornuftig pris.

Vi arbejder med tre elementer af trafikgenerering, som vi kalder Markedsføringstrioen:

  • Owned media
  • Paid media
  • Earned media

De tre typer af markedsføring har hver deres fordele og ulemper, der skal opvejes i den udarbejdede strategi.

Owned media

Når der er tale om owned media (ejede medier), er der tale om platforme, som virksomheden har ejerskab over - enten med fuld kontrol eller begrænset kontrol.

Fuld eller delvis kontrol?

Eksempelvis er en B2B-blog, som er hostet af virksomheden selv, et owned media med fuld kontrol. En Facebook-side, som virksomheden administrerer, er derimod et owned media med begrænset kontrol, da Facebook i princippet kan lukke eller ændre virksomhedssiden eller endda hele Facebook-platformen.

Fundamentet i markedsføring

Hvis en virksomhed ønsker mere trafik, er det i de fleste tilfælde til et owned media. Derfor kan det anses som et fundament, der derfor skal være helt i top. Det er vigtigt, at besøgsoplevelsen er god, og at de forventninger, de besøgende har, bliver indfriet.

Strategi og eksekvering

Mange virksomheder har ikke styr på, hvordan de får mest muligt ud af deres owned media, og det efterlader en masse potentiale - og bundlinje - på bordet.

Strategi

Vi indgår partnerskaber med vores kunder for at løse disse udfordringer. Vi lægger sammen med jer en strategi for, hvordan vi skaber de bedste rammer for jeres owned media-platforme, hvor vi tænker alle relevante virksomhedsaktiviteter ind, og hvordan vi bruger dem til at skaffe mere trafik.

(Er du mere interesseret i at læse mere om, hvordan vi udvikler disse platforme?)
Læs mere om Udvikling

Sammen stiller vi de rigtige spørgsmål og finder frem til svaret. Eksempelvis: hvad er formålet med Jeres B2B-blog, og hvordan får vi skabt mest muligt værdi for den besøgende og virksomheden? Hvordan skal disse platforme hjælpe med at drive mere trafik, der i sidste ende skal blive til kunder?

Eksekvering

I behøver ikke at stå med arbejdet selv. Vi er vant til og elsker at arbejde tæt sammen med vores kunder. Vores kompetencer gør det muligt at eksekvere på en lang række arbejdsopgaver, så I kan have fokus på jeres kerneforretning.

Paid media

Betalte medier er meget populære og brugte, da de kan skaffe et hav af nye besøgende - men det er vigtigt at få de rigtige besøgende, da pengene ellers ikke bliver tjent hjem.

En skrue uden ende

Der vil (næsten) altid være mulighed for at få mere trafik ind på en given side - det er blot et spørgsmål om penge. I de fleste virksomheder er der dog en begrænsning for, hvor meget der er råd til at betale pr. kunde.

Dette har vi altid fokus på, og derfor anbefaler vi ikke alle virksomheder de samme typer af betalte markedsføringskanaler, men kun dem der giver mening på bundlinjen.

Strategi & eksekvering

Vi har gode forretningsmæssige kompetencer, hvilket gør os i stand til at udvikle effektive strategier inden for betalte medier. Desuden har vi den tekniske forståelse for, hvordan disse eksekveres på tværs af kanalerne.

SEM (Search Engine Marketing)

Med SEM er det muligt at komme helt til tops i søgemaskinerne mod betaling. 92% af alle voksne, der gør brug af internettet, har benyttet en søgemaskine, og 59% af dem bruger den dagligt til at finde information.

Derfor er der ingen tvivl om, at topplaceringer i søgemaskinerne Google og Bing kan drive rigtig meget trafik. Med disse søgemaskiners annonceværktøjer er det muligt at målrette sine annoncer meget præcist, hvilket er vigtigt for et godt resultat.

Vi hjælper virksomheder med at få mest muligt ud af SEM. Der er mange ting, man skal tage højde for. Vores tilgang er databaseret, og vi arbejder i en iterativ proces, hvor vi løbende opdaterer og optimerer.

Display

Du har sikkert stødt på annoncer, når du har surfet rundt på forskellige hjemmesider. Nogle har sikkert været meget irrelevante, mens andre har fanget din interesse og måske resulteret i et klik fra dig.

Med displayannoncer er det muligt at nå ud til en række nye mennesker, der befinder sig på en ud af utallige sider, der er en del af Googles enormt store annoncenetværk.

Værktøjet bag displayannoncerne giver rigtig mange muligheder for at annoncere mod relevante besøgende, hvilket er kritisk for at have en succesfuld kampagne med display.

Social

Indenfor de sidste par år har der været enorm vækst i social medie-platforme - herunder Facebook, Linkedin og Instagram.

Det har givet en række nye markedsføringsmuligheder, hvor der er rigtig meget information omkring brugerne. Derfor er det også en af de bedste muligheder for at lave en knivskarp segmentering, der kan målrettes ned til den mindste detalje.

Mange har en opfattelse af, at fx Facebook ikke egner sig til B2B-markedsføring, men dette er bestemt ikke tilfældet.

Retargeting

Ofte vil en besøgende på en B2B-side ikke foretage alle de handlinger, man gerne vil have personen til. Derfor er det ærgerligt at betale for at få besøgende ind, som viser en vis interesse, men ikke foretager en ønsket handling.

Det er noget, som retargeting kan rette op på.

Retargeting betyder, at man annoncerer mod tidligere besøgende på fx Facebook og Googles displaynetværk. Ikke nok med at det er muligt kun at annoncere mod tidligere besøgende, men det er faktisk også muligt at sætte andre betingelse.

Fx kan det være fordelagtigt kun at annoncere mod besøgende, der minimum har brugt 5 minutter på hjemmesiden og besøgt “Kontakt os”-siden.

Earned media

Når der er tale om earned media, er det en anden form for marketing, der skaffer besøgende og omtale.

Det foregår typisk gennem andre medier, så der er mulighed for at nå ud til et nyt publikum - fx gennem en webavis eller på andre folks Facebook-sider.

Hos Convey er vi ikke specialister inden for earned media, så det er ikke en service, vi tilbyder som standard. Vi kan dog sparre med jer og henvise jer videre til nogle af vores samarbejdspartnere.

Vil du høre mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os helt uforpligtende - vi glæder os meget til at høre fra dig.

Kontakt os her

Flere konverteringer

En ting er at få god og relevant trafik. Noget andet er at konvertere denne trafik effektivt. Det er først, når den besøgende er blevet konverteret, at trafikken er noget værd. Derfor er konverteringsraten super interessant at optimere.

Vi arbejder med 3 områder, der tilsammen kan optimere en platform, så den opnår en bedre konverteringsrate. Disse kalder vi Konverteringstrioen:

  • Customer Experience
  • Troværdighed
  • Kommunikation

Customer Experience (CX)

God CX er meget vigtig i forhold til at have en effektiv konverteringsrate på især en B2B-hjemmeside. CX dækker over den besøgendes overordnede oplevelse. Det kan blandt andet forbedres af:

  • At vejlede den besøgende rundt på hjemmesiden
  • Gøre det nemt at foretage de ønskede handlinger
  • Ikke overkomplicere ting, som kan forvirre brugeren

Arbejdet med kundeoplevelsen kan løbende optimeres ved at lave tests og direkte at henvende sig til den besøgende og få input.

Troværdighed

Selv om en side generelt er god at interagere med, vil det være svært at få konverteringer, hvis troværdigheden ikke er der. Især når der er tale om et mere komplekst produkt, hvor tilliden spiller en endnu større rolle.

Der er mindre og større tiltag, som kan hjælpe på troværdigheden, og vi har arbejdet med mange B2B-sites, hvor vi har gjort brug af en lang række virkemidler og udført forskellige tests.

Kommunikation

Det sidste af de tre elementer er kommunikation.

En god og klar kommunikation, der tydeligt formidler den værdi, dit produkt bringer, vil være positivt for konverteringsgraden.

Der er mange kommunikative aspekter, som både gælder det grafiske og det skriftlige domæne, som vi kan hjælpe din virksomhed med.

Vil du høre mere?

Kontakt os her

Relationsopbygning

Når der er opbygget en god mængde trafik, og den trafik også konverterer godt, er det vigtigt at få mest muligt ud af konverteringen - gennem en løbende relationsopbygning.

Det er ikke altid muligt at tjene penge, hvis der blot er sket en konvertering. I mange B2B-virksomheder er det nødvendigt at opbygge yderligere tillid og have kontakt over flere omgange.

Derfor arbejder vi med en række platforme og kanaler, der har til formål enten at genaktivere en kunde eller opbygge yderligere tillid i forhold til at konvertere en besøgende til kunde.

Værdiskabende for den besøgende

Det er super vigtigt, at den værdi, man skaber for at opbygge relationen, ikke eksempelvis er skjult reklame. Mange virksomheder skriver en relativt god artikel, eller holder et spændende webinar, men derefter ødelægger de det for sig selv og deres gæster ved at reklamere for deres produkt.

Vi kan hjælpe din virksomhed med en relationsstrategi, der ikke ødelægger, men opbygger tillid og relationer til dine besøgende samt kunder.

Vil du høre mere?

Lad os snakke

Automatisering

Teknologi har revolutioneret mange ting før i tiden, og det har også haft stor betydning for markedsføring.

Det er blevet muligt at automatisere mange markedsføringsaktiviteter, så de både er mindre tidskrævende for virksomheden, men også mere målrettede mod den besøgende.

Det er dog vigtigt at gøre det rigtigt, så den besøgende ikke bliver irriteret, og det skader virksomheden.

Typer af automatisering

Det er muligt at automatisere rigtig mange ting efterhånden, og det er vigtigt at udvælge de vigtigste og meste relevante for netop din virksomhed.

Blandt andet er det muligt at automatisere:

  • Leadscoring - få besked når du bør kontakte din besøgende
  • Retargeting - automatiske annoncer baseret på dine besøgendes adfærd
  • E-mail - send automatiske e-mail-sekvenser ud for at skabe en løbende dialog
  • Adfærdsbestemt indhold - præsenter indhold på din virksomheds side baseret på den besøgendes adfærd
  • Chatbots - lad dine besøgende få svar på deres spørgsmål gennem en chatbot, der programmeres til at forstå en række ting

Vil du gerne høre mere om markedsføringsautomatisering?

Kontakt os her